Healthy Ageing

Als je een advies wilt over je huidige lifestyle, je voeding, gezond en vitaal ouder worden, of je wilt gewoon eens wat van die dingen op een rijtje zetten en bespreken met een deskundige, dan is een Healthy Ageing consult een goed idee.

Ons Healthy Ageing programma is een speciaal begeleidingstraject op het gebied van gezond ouder worden. Voorafgaand aan de eerste afspraak vragen we je een uitvoerige vragenlijst in te vullen, die we tijdens het eerste consult samen behandelen. 

Soms kan dit eerste consult aanleiding geven om nog een nader laboratoriumonderzoek te laten doen. 
Maar vaak krijg je aansluitend aan het consult al meteen onze eerste tips en adviezen.

Tenslotte ontvang je altijd een uitgebreid verslag van het gesprek, de uitkomsten van een eventueel laboratoriumonderzoek en de adviezen die Jeannette je geeft. Je krijgt inzicht in hoe je ‘scoort’ op de verschillende gebieden die bijdragen aan veroudering: voeding, bewegen, stress, slaap, psychologische en hormonale balans en hoe je daar in de toekomst het beste mee om zou kunnen gaan.

We raden je aan om na een aantal maanden nog eens langs te komen om te kijken hoe het allemaal met je gaat en gegaan is. Dit kan eventueel ook in een telefonisch consult.

Afspraak maken

Spreekt een Healthy Ageing-consult je aan? Een afspraak is zo gemaakt. Of wilt je eerst nog wat meer informatie? Vul hieronder je gegevens en je eventuele vragen in en we nemen binnen 24 uur contact met je op.

Contact

T: 06 – 480 90 957
E: info@jeannettehessels.nl

Reviews
Tips | Nieuws
DNA-onderzoek: wat heb jij eraan?

DNA-onderzoek kan laten zien welke van de veel voorkomende genenvariaties bij iemand aanwezig zijn, waardoor in een vroegtijdig stadium ontdekt kan worden wat voor risico je loopt op bepaalde symptomen of ziektes.
Er is wetenschappelijk aangetoond dat door verandering in bijvoorbeeld dieet of lifestyle invloed kan worden uitgeoefend op bepaalde processen die symptomen of ziektes creëren. Met andere woorden: uit DNA-onderzoek kunnen risicofactoren naar voren komen voor je fysieke en geestelijke gezondheid aan de hand waarvan een plan gemaakt kan worden om die factoren in positieve zin te beïnvloeden.

Lees het hele blog.